FITNESSOWE PUŁAPKI

Żyjemy w czasach presji społecznej, chęci bycia akceptowanym i mamy duży dostęp do wiedzy, która powinna ułatwić nam osiągniecie wymarzonych celów życiowych. Istnieją jednak pułapki, które mogą utrudnić nam osiągniecie celu. Jeżeli chcesz je poznać zapraszam do lektury.

  1. Mierz siły na zamiary - Często stawiamy sobie nierealny cel co sprawia, że gdy zdajemy sobie sprawę z porażki, spada nam motywacja i się poddajemy. Zawsze przeanalizujmy to co chcemy zrobić i pamietajmy, że praca nad sylwetką i formą sportową to praca na całe życie.
  2. Jedz zdrowo nie znaczy by popadać w skrajności - Często gdy zaczynamy przygodę z ćwiczeniami podchodzimy zbyt drastycznie do tematu diety. Obcinając za mocno kalorie lub korzystając z produktów pozbawionych cukrów i soli wpadamy w pułapkę zdrowego żywienia, która często prowadzi do zniechęcenia się do jedzenia zdrowych rzeczy. Prawda jest taka, że możemy zjeść wszystko, ale z umiarem. Nie musimy katować się kulturystycznymi dietami, by wyglądać fajnie i zdrowo, zostawmy to profesjonalistom. Wsłuchujmy się w nasz organizm i nie pozwólmy sobie popadać ze skrajności w skrajność.
  3. Trening powinien zwiększać a nie zmniejszać jakość życia - Nie zapominaj, że siłownia to tylko dodatek do życia. Jeżeli zapomnisz o znajomych, odizolujesz się całkowicie od świata, stracisz wsparcie ludzi które również jest ważne w procesie rozwoju fizycznego oraz psychicznego. Jeżeli nie chcesz wpaść w pułapkę izolacji i braku tematów do rozmów pamiętaj też o innych rzeczach.

    NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

  4. Nie rób zbyt długich przerw - Dbanie o sylwetkę jest trochę jak matematyka. Dokładamy cały czas ciężar licząc krążki na sztandze, sprawdzamy ile dni w tygodniu mamy treningowych, a ile nam pozostaje na odpoczynek. Ale ważne tez byśmy tak jak ucząc się matematyki tak również przy treningu zachowali systematyczność. Jeżeli robimy długie przerwy nasze efekty potrafią się cofnąć, ciężar który podnosiliśmy na ostatnich ćwiczeniach może stać się nieosiągalny, a nam spada motywacja. Każdy z nas wiedząc, jaki ma tryb życia powinien zaplanować sobie tak treningi by mieć również plan b w sytuacjach kryzysowych.
  5. Telefonom mówimy nie - Wiem, że rozmowa na Facebooku to bardzo ciekawe zajęcie, ale odpuść ją sobie podczas treningu. Nie wiesz nawet jak bardzo tracisz koncentracje na głupie pogawędki, a przecież zależy Ci na jak najlepszym efekcie swoich ćwiczeń prawda? Nic się nie stanie jak na godzinę dziennie przejdziesz w tryb offline.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Ćwiczenia na poprawę kondycji fizycznej - burpees, przysiady Jak samodzielnie sprawdzić poziom tkanki tłuszczowej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Sposoby regeneracji organizmu po treningu Najpopularniejsze treningi Mel B - trening brzucha, nóg, cool down Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała

Popularne w tym tygodniu:

Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Najgorsze ćwiczenia na brzuch Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Bezpieczne ćwiczenia przy skróconej szyjce macicy Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty