FITNESSOWE PUŁAPKI

Żyjemy w czasach presji społecznej, chęci bycia akceptowanym i mamy duży dostęp do wiedzy, która powinna ułatwić nam osiągniecie wymarzonych celów życiowych. Istnieją jednak pułapki, które mogą utrudnić nam osiągniecie celu. Jeżeli chcesz je poznać zapraszam do lektury.

  1. Mierz siły na zamiary - Często stawiamy sobie nierealny cel co sprawia, że gdy zdajemy sobie sprawę z porażki, spada nam motywacja i się poddajemy. Zawsze przeanalizujmy to co chcemy zrobić i pamietajmy, że praca nad sylwetką i formą sportową to praca na całe życie.
  2. Jedz zdrowo nie znaczy by popadać w skrajności - Często gdy zaczynamy przygodę z ćwiczeniami podchodzimy zbyt drastycznie do tematu diety. Obcinając za mocno kalorie lub korzystając z produktów pozbawionych cukrów i soli wpadamy w pułapkę zdrowego żywienia, która często prowadzi do zniechęcenia się do jedzenia zdrowych rzeczy. Prawda jest taka, że możemy zjeść wszystko, ale z umiarem. Nie musimy katować się kulturystycznymi dietami, by wyglądać fajnie i zdrowo, zostawmy to profesjonalistom. Wsłuchujmy się w nasz organizm i nie pozwólmy sobie popadać ze skrajności w skrajność.
  3. Trening powinien zwiększać a nie zmniejszać jakość życia - Nie zapominaj, że siłownia to tylko dodatek do życia. Jeżeli zapomnisz o znajomych, odizolujesz się całkowicie od świata, stracisz wsparcie ludzi które również jest ważne w procesie rozwoju fizycznego oraz psychicznego. Jeżeli nie chcesz wpaść w pułapkę izolacji i braku tematów do rozmów pamiętaj też o innych rzeczach.

    NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

  4. Nie rób zbyt długich przerw - Dbanie o sylwetkę jest trochę jak matematyka. Dokładamy cały czas ciężar licząc krążki na sztandze, sprawdzamy ile dni w tygodniu mamy treningowych, a ile nam pozostaje na odpoczynek. Ale ważne tez byśmy tak jak ucząc się matematyki tak również przy treningu zachowali systematyczność. Jeżeli robimy długie przerwy nasze efekty potrafią się cofnąć, ciężar który podnosiliśmy na ostatnich ćwiczeniach może stać się nieosiągalny, a nam spada motywacja. Każdy z nas wiedząc, jaki ma tryb życia powinien zaplanować sobie tak treningi by mieć również plan b w sytuacjach kryzysowych.
  5. Telefonom mówimy nie - Wiem, że rozmowa na Facebooku to bardzo ciekawe zajęcie, ale odpuść ją sobie podczas treningu. Nie wiesz nawet jak bardzo tracisz koncentracje na głupie pogawędki, a przecież zależy Ci na jak najlepszym efekcie swoich ćwiczeń prawda? Nic się nie stanie jak na godzinę dziennie przejdziesz w tryb offline.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Tabata trening, czyli szybkie odchudzanie dla zapracowanych Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Ćwiczenia dopasowane do typu osobowości Ćwiczenia wyszczuplające nogi dla kobiet Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu 7 ćwiczeń spalających najwięcej kalorii Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ „The Girl Can — what about you?” — spot promujący sport kobiet 5 sposobów, aby pozbyć się boczków „Piwna joga” dla fanów uduchowionej formy aktywności i piwa Top 5 najnowszych gadżetów dla biegaczy Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują

Popularne w tym tygodniu:

Tabata trening, czyli szybkie odchudzanie dla zapracowanych Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Czy piersi lubią ćwiczyć? 10-minutowy trening wzmacniający organizm Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Co jeść przed treningiem? Trening w parze - zalety 4 najlepsze sporty dla kobiet