Trening - Poprawa jakości życia w 7 sferach

Zazwyczaj każdy z nas zapisując się na siłowni, czy też zaczynając swoją przygodę ze sportem ma w tym ukryty cel. Jako jednostki mamy bardzo zróżnicowane potrzeby i nasze cele się od siebie różnią. W dzisiejszym artykule zwrócę Ci uwagę na to jak trening może wpłynąć na jakość Twojego życia...

  1. Relacje - gdy uprawiamy jakiś sport poznajemy ludzi, których łączy ta sama pasja bądź mają przybliżony cel. Często dzięki temu nawiązujemy relacje, bo zwyczajnie w świecie mamy o czym rozmawiać i możemy wspierać się w dążeniu do celu. Dzięki ćwiczeniom zwiększa się również nasza atrakcyjność przez co ludzie chętniej nawiązują z nami kontakt.
  2. Zdrowie - przylegając do łóżka i pochłaniając burgery z podwójnym mięsem i serem nie poprawisz swoich wyników badań. Możesz zadbać o zdrowie będąc aktywnym fizycznie! Trening cardio zmniejsza ryzyko zawału serca o nawet 30% a trening mięśni szkieletowych sprawi, że Twoje stawy i kręgosłup będą miały na czym się opierać.
  3. Organizacja czasu - Aby wygospodarować przestrzeń do ćwiczeń trzeba dobrze zorganizować sobie dzień. W natłoku codziennych obowiązków często szukamy wymówek i odrzucamy rzeczy mniej wygodne dla nas. Jednak w momencie gdy zdajemy sobie sprawę, że zadbanie o sylwetkę i zdrowie są ważne zaczynamy lepiej planować dobę, aby wygospodarować dodatkowe 2 h na ćwiczenia. Często dzięki temu uczymy się łączyć kilka aktywności na raz dzięki czemu zwiększa się nasza podzielność uwagi.
  4. Samodyscyplina - Aby zmusić się do ćwiczeń trzeba mieć odpowiednią motywację. Umiejętność samodzielnego motywowania się jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w życiu. Jeżeli nauczysz się mobilizować w trakcie bólu do dalszej pracy, wychodzisz wtedy mocno poza strefę komfortu co daje Ci przewagę nad konkurencją (Nie tylko na siłowni, ale w innych dziedzinach życia też).
  5. Libido - Ćwiczenia siłowe powodują wzrost poziomu testosteronu, który odpowiada za popęd seksualny. Dodatkowo aktywność fizyczna powoduje wyrzut endorfin przez co jesteśmy bardziej otwarci, radośni, naładowani pozytywnymi emocjami, oraz poczuciem satysfakcji.
  6. Stres - Trening jest idealnym sposobem do odreagowania złych emocji i zmniejszenia poziomu stresu. Ćwiczenia wymagają skupienia i włączenia w sobie programu, który sprawi że jesteśmy "tu i teraz". Dzięki temu nie myślimy za dużo o innych rzeczach.
  7. Pewność siebie - gdy zmienia się nasz wygląd czujemy, że mamy większą wartość. Pewność siebie wzrasta wraz z osiąganymi celami, oraz tym co zaczynamy dostrzegać w lustrze. Z czasem gdy inni również zauważają, że się zmieniamy , pojawiają się pierwsze komplementy… Nasze ego zaczyna wzrastać, a wraz z nim apetyt na więcej.

NAJCHĘTNIEJ CZYTANE

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii Para hantli, stoper i metr kwadratowy dla lepszej sylwetki 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Bieg po Nowe Życie w Wiśle świętuje ważny jubileusz 5 sposobów na wzmocnienie motywacji do zmiany sylwetki Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Trener personalny przytył 32 kilogramy, by zmotywować podopieczną do ćwiczeń Najaktywniejsze targi w Polsce Jak efektywnie spalać kalorie, nie ćwicząc na siłowni? Ćwiczenia na poprawę kondycji fizycznej - burpees, przysiady

Popularne w tym tygodniu:

Jak zmotywować się do ćwiczeń i odzyskać figurę po ciąży? Wywiad z Fit Matką Wariatką Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia 7 ćwiczeń na piękne nogi i pośladki Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Ab crack - definicja, jak wyrzeźbić? Najgorsze ćwiczenia na brzuch Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Bezpieczne ćwiczenia przy skróconej szyjce macicy Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 7-minutowy trening, który naprawdę przynosi rezultaty