Trening - Poprawa jakości życia w 7 sferach

Zazwyczaj każdy z nas zapisując się na siłowni, czy też zaczynając swoją przygodę ze sportem ma w tym ukryty cel. Jako jednostki mamy bardzo zróżnicowane potrzeby i nasze cele się od siebie różnią. W dzisiejszym artykule zwrócę Ci uwagę na to jak trening może wpłynąć na jakość Twojego życia...

  1. Relacje - gdy uprawiamy jakiś sport poznajemy ludzi, których łączy ta sama pasja bądź mają przybliżony cel. Często dzięki temu nawiązujemy relacje, bo zwyczajnie w świecie mamy o czym rozmawiać i możemy wspierać się w dążeniu do celu. Dzięki ćwiczeniom zwiększa się również nasza atrakcyjność przez co ludzie chętniej nawiązują z nami kontakt.
  2. Zdrowie - przylegając do łóżka i pochłaniając burgery z podwójnym mięsem i serem nie poprawisz swoich wyników badań. Możesz zadbać o zdrowie będąc aktywnym fizycznie! Trening cardio zmniejsza ryzyko zawału serca o nawet 30% a trening mięśni szkieletowych sprawi, że Twoje stawy i kręgosłup będą miały na czym się opierać.
  3. Organizacja czasu - Aby wygospodarować przestrzeń do ćwiczeń trzeba dobrze zorganizować sobie dzień. W natłoku codziennych obowiązków często szukamy wymówek i odrzucamy rzeczy mniej wygodne dla nas. Jednak w momencie gdy zdajemy sobie sprawę, że zadbanie o sylwetkę i zdrowie są ważne zaczynamy lepiej planować dobę, aby wygospodarować dodatkowe 2 h na ćwiczenia. Często dzięki temu uczymy się łączyć kilka aktywności na raz dzięki czemu zwiększa się nasza podzielność uwagi.
  4. Samodyscyplina - Aby zmusić się do ćwiczeń trzeba mieć odpowiednią motywację. Umiejętność samodzielnego motywowania się jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w życiu. Jeżeli nauczysz się mobilizować w trakcie bólu do dalszej pracy, wychodzisz wtedy mocno poza strefę komfortu co daje Ci przewagę nad konkurencją (Nie tylko na siłowni, ale w innych dziedzinach życia też).
  5. Libido - Ćwiczenia siłowe powodują wzrost poziomu testosteronu, który odpowiada za popęd seksualny. Dodatkowo aktywność fizyczna powoduje wyrzut endorfin przez co jesteśmy bardziej otwarci, radośni, naładowani pozytywnymi emocjami, oraz poczuciem satysfakcji.
  6. Stres - Trening jest idealnym sposobem do odreagowania złych emocji i zmniejszenia poziomu stresu. Ćwiczenia wymagają skupienia i włączenia w sobie programu, który sprawi że jesteśmy "tu i teraz". Dzięki temu nie myślimy za dużo o innych rzeczach.
  7. Pewność siebie - gdy zmienia się nasz wygląd czujemy, że mamy większą wartość. Pewność siebie wzrasta wraz z osiąganymi celami, oraz tym co zaczynamy dostrzegać w lustrze. Z czasem gdy inni również zauważają, że się zmieniamy , pojawiają się pierwsze komplementy… Nasze ego zaczyna wzrastać, a wraz z nim apetyt na więcej.

NAJCHĘTNIEJ CZYTANE

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu?

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”