Dbaj o ciało, bądź jak Miss AWF

Aby osiągnąć ciało godne Miss, trzeba zadbać nie tylko o dietę i trening na siłowni. Trzeba również wiedzieć jak wykorzystać ciało do tego, by się odpowiednio zaprezentować. Przedstawiam kilka tipów dla dziewczyn, które myślą o wystartowaniu kiedyś w konkursie piękności.

1. Bądź artystką, rzeźb swoje ciało - Trening powinien być połączeniem ćwiczeń siłowych i treningu aerobowego, bądź interwałowego. W zależności od typu budowy sylwetki dopasowujemy ćwiczenia tak by wyszły nam jak najlepsze proporcje na konkurs. Jeżeli zależy nam na dobrym efekcie, powinniśmy zawczasu zaplanować przynajmniej rok wcześniej start w tego typu konkursie, by uwzględnić okres budowania mięśni oraz późniejszą redukcje tkanki tłuszczowej.

2. Jedz, co chcesz, wyglądaj jak miss - Oczywiście jedz z umiarem. Polecam wystartowanie z jakąś początkową pulą kalorii w diecie, z której z czasem powinniśmy schodzić. Przy zdrowej redukcji obniżamy około 250 kcal/2 tyg. Posiłki powinny być w miarę równe i zbilansowane. Dieta to w większości sprawa indywidualna, lecz polecam zastosowanie śniadań o dużej zawartości białka i tłuszczy, a węglowodany uwzględnić w posiłkach okołotreningowych.

Treningowa dieta

3. Pozowanie i taniec - Każda Misska powinna wiedzieć, jak się poruszać na scenie, aby dobrze wypaść. Chodzenie w obcasach, uśmiech, wyprostowana sylwetka, płynne ponętne ruchy to tylko kilka elementów na które warto zwrócić uwagę. Poprzez naukę tańca łatwiej jest przyswoić choreografię na konkursie, mamy większą świadomość swojego ciała i zwiększa się nasza pewność siebie.

4. Wiedza to potęgi klucz - Tak mówili jak byłem w szkole, jednak jak to się ma do tego typu konkursów? Otóż sposób wypowiedzi, ich błyskotliwość są bardzo ważne dla jury. Oprócz czytania książek warto jest codziennie przeczytać kilka artykułów ze świata, aby zwiększać zakres swojej wiedzy ogólnej. Nigdy nie wiadomo, jaka wiedza i kompetencje mogą się przydać przy odpowiedzi na pytania.

Jak wymodelować sylwetkę?


5. Magia photoshopa - Oczywiście mamy programy, które służą pomocą w sytuacjach kryzysowych. Jednak dużo zależy od modelki, ile pracy włoży fotograf w obrabianie późniejsze zdjęć. Umiejętność odpowiedniego ustawienia się, gra ciałem, uwydatnienie swoich wdzięków to podstawa, aby dobrze się zaprezentować wśród publiczności.

6. Bycie sobą -Często powtarzane jak mantra, lecz prawda jest taka, że gdy udajemy to po prostu to widać. Liczy się dialog wewnętrzny, który toczymy gdzieś w środku. Powinien być spójny z naszymi ruchami i przekonaniami. Trzeba pamiętać, że tego typu konkurs ma być po prostu zabawą, a wtedy wszystkie lęki i blokady znikają.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Gwiazdy:

Trenerzy aktorów, piosenkarek i modelek - Lee, Strom, Orbeck Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Forma na Miss'kę Trening Jennifer Lopez - 5 ćwiczeń autorstwa Tracy Anderson 8 rad trenerki fitness Tracy Anderson - guru gwiazd 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Sommer Ray — właścicielka „najseksowniejszych pośladków świata” Co się będzie działo na Babskim Dniu? Diety pudełkowe gwiazd. Co jedzą aktorki, modele i piosenkarki? Jak Kim Kardashian schudła 32 kilogramy? Mel B - od piosenkarki do trenerki fitness Kayla Itsines — biogram, dieta i trening Bikini Body Guide Nawilżanie skóry jesienią Popularne pary w świecie gwiazd fitnessu Nadzy crossfitowcy w kalendarzu kampanii BreastFit Biegiem przez Amerykę Carol Saraiva - sylwetka gwiazdy fitness z Brazylii Gigi Hadid ambasadorką kampanii marki Reebok #PerfectNever Sekrety sylwetki Pauliny Krupińskiej - geny, dieta i ruch Gwiazdy, które przebiegły maraton Emily Skye - metamorfoza, dieta i program treningowy Sekrety figury Rosie Huntington-Whiteley - trening i dieta Sekrety sylwetki Kingi Rusin - ćwiczenia i dieta 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford