Sekret mięśni ze stali

Wiem, że jesteś osobą, która jest mocno zdeterminowana by osiągnąć swój cel, dlatego szanując Twój czas przejdę od razu do rzeczy. Zanim jednak to zrobię ostrzegam Cię przed jednym! Wykorzystaj tę wiedzę dobrze, bo jak to kiedyś usłyszałem w jednym z moich ulubionych filmów o superbohaterach - "Wielka moc to także wielka odpowiedzialność".

  1. Więcej nie znaczy lepiej. Pamiętaj, że Twój trening powinien być zaplanowany z wyprzedzeniem. Skup się najpierw na większych partiach mięśni pochłaniających więcej energii, a potem przejdź do mniejszych. Pamiętaj, że nasze ciało składa się z włókien szybkokurczliwych i wolnokurczliwych. Aby poruszyć wszystkie włókna warto co jakiś czas szokować mięśnie zmieniając objętość treningu, manipulując liczbą powtórzeń, przerwami pomiędzy seriami, ilością serii itp..
  2. Zadbaj o proteiny. Białko to nasz podstawowy budulec mięśnia, bez niego nie zachodzą procesy anaboliczne w naszym organizmie. Aby zachować przyrosty w masę mięśniową potrzeba od 1,7–2g na 1 kg masy ciała. Białko powinno stanowić 30% naszego dziennego zapotrzebowania w kalorie.

    NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

  3. Technika, potem ciężar. Dużo osób macha ciężarkami nie mając jeszcze czucia mięśniowego. Pojawia się tu problem ponieważ nie wykorzystujemy w pełni naszego potencjału. Gdy nauczymy się techniki wykorzystując przystanki izometryczne, czyli przytrzymanie ciężaru w napięciu mięśnia i odpowiednio wolno opuścimy ciężar to możemy dołożyć dodatkowego ciężaru. Stały progres jest ważny, dlatego powinniśmy z treningu na trening dokonywać drobnych zmian.
  4. Nie wszystko co się świeci jest złotem. Masz dość ciężkiej pracy widząc gości na siłowni czyniących dużo większy postęp od Ciebie w krótszym czasie? Nie zrażaj się! Dzisiejszy rynek fitness jest mocno rozwinięty, a duża cześć osób sięga po środki dopingujące, chcąc iść drogą na skróty. Jest to jednak droga prowadząca w dłuższej perspektywie do kalectwa, więc jeżeli zależy Ci na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, uważaj od kogo słuchasz "dobrych" rad.
  5. GENETYKI NIE PRZESKOCZYSZ. Każdy ma inne uwarunkowania narzucone przed swój organizm i z tym musimy się pogodzić. Nie patrz na to, że Twój kolega może zjeść dwa hamburgery na raz i jest chudy jak patyk skoro Ty masz tendencję do tycia. Prawda jest taka, że dobór metod treningowych i żywieniowych jest uzależniony od indywidualnych potrzeb.
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty Małgorzata Mączyńska - osiągnięcia, bikini fitness, trening Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis