FITNESSOWE PUŁAPKI

Żyjemy w czasach presji społecznej, chęci bycia akceptowanym i mamy duży dostęp do wiedzy, która powinna ułatwić nam osiągniecie wymarzonych celów życiowych. Istnieją jednak pułapki, które mogą utrudnić nam osiągniecie celu. Jeżeli chcesz je poznać zapraszam do lektury.

  1. Mierz siły na zamiary - Często stawiamy sobie nierealny cel co sprawia, że gdy zdajemy sobie sprawę z porażki, spada nam motywacja i się poddajemy. Zawsze przeanalizujmy to co chcemy zrobić i pamietajmy, że praca nad sylwetką i formą sportową to praca na całe życie.
  2. Jedz zdrowo nie znaczy by popadać w skrajności - Często gdy zaczynamy przygodę z ćwiczeniami podchodzimy zbyt drastycznie do tematu diety. Obcinając za mocno kalorie lub korzystając z produktów pozbawionych cukrów i soli wpadamy w pułapkę zdrowego żywienia, która często prowadzi do zniechęcenia się do jedzenia zdrowych rzeczy. Prawda jest taka, że możemy zjeść wszystko, ale z umiarem. Nie musimy katować się kulturystycznymi dietami, by wyglądać fajnie i zdrowo, zostawmy to profesjonalistom. Wsłuchujmy się w nasz organizm i nie pozwólmy sobie popadać ze skrajności w skrajność.
  3. Trening powinien zwiększać a nie zmniejszać jakość życia - Nie zapominaj, że siłownia to tylko dodatek do życia. Jeżeli zapomnisz o znajomych, odizolujesz się całkowicie od świata, stracisz wsparcie ludzi które również jest ważne w procesie rozwoju fizycznego oraz psychicznego. Jeżeli nie chcesz wpaść w pułapkę izolacji i braku tematów do rozmów pamiętaj też o innych rzeczach.

    NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

  4. Nie rób zbyt długich przerw - Dbanie o sylwetkę jest trochę jak matematyka. Dokładamy cały czas ciężar licząc krążki na sztandze, sprawdzamy ile dni w tygodniu mamy treningowych, a ile nam pozostaje na odpoczynek. Ale ważne tez byśmy tak jak ucząc się matematyki tak również przy treningu zachowali systematyczność. Jeżeli robimy długie przerwy nasze efekty potrafią się cofnąć, ciężar który podnosiliśmy na ostatnich ćwiczeniach może stać się nieosiągalny, a nam spada motywacja. Każdy z nas wiedząc, jaki ma tryb życia powinien zaplanować sobie tak treningi by mieć również plan b w sytuacjach kryzysowych.
  5. Telefonom mówimy nie - Wiem, że rozmowa na Facebooku to bardzo ciekawe zajęcie, ale odpuść ją sobie podczas treningu. Nie wiesz nawet jak bardzo tracisz koncentracje na głupie pogawędki, a przecież zależy Ci na jak najlepszym efekcie swoich ćwiczeń prawda? Nic się nie stanie jak na godzinę dziennie przejdziesz w tryb offline.
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty Małgorzata Mączyńska - osiągnięcia, bikini fitness, trening Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis