Forma na Miss'kę

Aby wygrać w konkursie piękności nie wystarczy sam wygląd. Jednak ciało jest naszą wizytówką i stanowi 80% oceny, więc warto się na nim skupić. Poniżej przedstawiam kilka tipów, by dorobić się formy rodem z konkursu piękności. Gotowi? Zaczynamy !

  1. Trening czyni mistrza - Nie wystarczy pójść na siłownie, trzeba jeszcze odpowiednio się zmęczyć! Dobór ćwiczeń do celu treningowego to podstawa. Często kobiety mają problem, ponieważ boją się zabrać do ćwiczeń z ciężarami. Prawda jest taka, że ciężary nie zrobią z Was potworów jeżeli jesteście na ujemnym bilansie kalorycznym. Ciężary mogą tylko pomóc w osiągnięciu Waszych celów.
  2. Cudowna dieta NIE ISTNIEJE - Prawda jest taka, że każdy organizm jest inny. Jeżeli zatankujesz samochód dieslem, który napędzany jest benzyną, prawdopodobnie będzie bezużyteczny. Tak samo jest z naszym ciałem. Trzeba testować co możemy czego nie. Ogólne założenia, które możemy przyjąć przy redukcji tkanki tłuszczowej jest takie by jeść mniej i częściej, ale też nie zawsze ! Jedni lepiej chudną na diecie białkowa tłuszczowej drudzy na węglowodanowej opartej o indeks glikemiczny.
  3. Znajdź czas na relaks - Sen i odpoczynek obniża poziom kortyzolu, który działa katabolicznie na nasze mięśnie. Brak snu i regeneracji sprawia iż zwalnia nam metabolizm, jesteśmy bardziej podatni na choroby i kontuzje. Jeżeli chcemy mieć formę rodem z konkursu piękności, oprócz treningu warto zadbać o relaks!
  4. Lustereczko powiedz przecie - Zróbmy sobie przysługę! Dobrze wiemy, że trudno jest nie podjadać…ale jest na to pewien sposób! Aby zmotywować się do działania powinniśmy znaleźć sobie wzorzec. Gdy znajdziemy osobę z naszą wymarzoną sylwetką, drukujemy jej zdjęcie i wieszamy na lodówce. Teraz za każdym razem gdy będziemy chcieli sięgnąć po nadprogramowy posiłek, nasz wzór spojrzy na nas złowrogo..
  5. Daj sobie czas - Osoby działające na wariackich papierach zawsze porywają się z motyką na słońce. Jeżeli zamierzamy wystartować w konkursie warto zaplanować sobie wcześniej pracę, mentalną i pracę nad ciałem. Wtedy proces może będzie dłuższy, ale dużo lepiej rozplanowany, a szkody jakie poniesiemy czysto psychiczne czy tez zdrowotne jak najmniejsze.

NAJCHĘTNIEJ CZYTANE

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Gwiazdy:

Trenerzy aktorów, piosenkarek i modelek - Lee, Strom, Orbeck Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Trening Jennifer Lopez - 5 ćwiczeń autorstwa Tracy Anderson 8 rad trenerki fitness Tracy Anderson - guru gwiazd 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Sommer Ray — właścicielka „najseksowniejszych pośladków świata” Co się będzie działo na Babskim Dniu? Diety pudełkowe gwiazd. Co jedzą aktorki, modele i piosenkarki? Jak Kim Kardashian schudła 32 kilogramy? Mel B - od piosenkarki do trenerki fitness Kayla Itsines — biogram, dieta i trening Bikini Body Guide Nawilżanie skóry jesienią Popularne pary w świecie gwiazd fitnessu Nadzy crossfitowcy w kalendarzu kampanii BreastFit Biegiem przez Amerykę Carol Saraiva - sylwetka gwiazdy fitness z Brazylii Gigi Hadid ambasadorką kampanii marki Reebok #PerfectNever Sekrety sylwetki Pauliny Krupińskiej - geny, dieta i ruch Gwiazdy, które przebiegły maraton Emily Skye - metamorfoza, dieta i program treningowy Sekrety figury Rosie Huntington-Whiteley - trening i dieta Sekrety sylwetki Kingi Rusin - ćwiczenia i dieta 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford Patenty gwiazd kina, muzyki i sportu na zmotywowanie się do treningu